המוסד חושף: כך יזם החמאס פיגועים ברחבי העולם

קובי פינקלר No Comments on המוסד חושף: כך יזם החמאס פיגועים ברחבי העולם

בחודשים האחרונים נעצרו פעילי חמאס בדנמרק, בגרמניה ובהולנד, וכן נחשפו תשתיות טרור רבות • המוסד, שב"כ ומשרד רה"מ הפעילו מאמצי מודיעין רבים, מהם עולה כי האחראים על הארגון ביבשת, שמקורות זרים מייחסים את חיסולם לישראל, תכננו לפעול נגד יעדים ישראליים – בהם שגרירות ישראל בשבדיה • "נמשיך לפעול לסיכול פעולות הטרור של חמאס"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המוסד חושף: חמאס פועל לקדם פיגועים במזרח התיכון, אפריקה ואירופה. בזכות שילוב כוחות בין-ארגוני בארץ ובעולם נעצרו חשודים בדנמרק ובגרמניה, ונחשף מידע על כוונה לפגיעה בשגרירות ישראל בשבדיה, רכש רחפנים והפעלת גורמים מארגוני פשיעה באירופה. "חמאס שואב השראה מפעילות הטרור של המשטר האיראני, וכמוהו שואף לפגוע ביעדים ישראלים, יהודים ומערביים בכל מחיר", נמסר.

בימים אלה מתקיים הליך משפטי נגד החשודים באירופה. מחומרי החקירה שניתן לפרסם עולה כי חמאס פעל לקדם פיגועים כנגד יעדים במזרח התיכון, באפריקה ובאירופה. בפיקוד בכירי הנהגת הארגון: סגן ראש השלכה המדינית של חמאס שחוסל, סאלח אל-עארורי וכן השניים שחוסלו עמו, סמיר פנדי ועזאם אל-אקרע. השלושה היו ורמי מפתח משמעותיים בפעילות הטרור של חמאס ברחבי העולם – עד למותם בשבוע שעבר בביירות.

יעדי הפעולה של חמאס בחו"ל כללו מגוון יעדים ישראליים, בניהם שגרירות ישראל בשבדיה. את פעילות הטרור של הארגון באירופה הוביל ח'ליל ח'ראז, עד למותו בלבנון בנובמבר האחרון. ח'ראז, שהיה פקודו של אל-אקרע במרחב חמאס ביו"ש, שימש סגן מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בלבנון.



0 תגובות